Bildirimleriniz Nasıl Değerlendirilir

Bildirimleriniz Nasıl Ele Alınır?

Bildirim sürecinde ana politikamız, şikayetler öncelikli olmak üzere tüm bildirimler için hızlı aksiyon alıp adil ve tutarlı çözümler üreterek müşterilerimize geri dönmek; müşteri memnuniyetini sağlamak ve müşteri sadakatini geliştirmek; kurum imajımıza, markalarımızın itibarına, ürünlerimizin kalitesine ve iş süreçlerimizin verimliliğine olumlu katkıda bulunmaktır.

Tüm müşteri bildirimlerine normal koşullarda en geç 3 gün içinde cevap verilmektedir. Bildirimin içeriğine göre bu süre 24 saate kadar düşmektedir. Ürünlerle ilgili bildirimlerde tüketicilerimizden ürünü satın aldığı nokta, ürün parti no ve son kullanma tarihi bilgileri ve ziyaret için gerekli iletişim bilgileri istenmektedir. Bu tür bildirimlerde bir satış yöneticisi görevlendirilmektedir. Satış yöneticisi bildirimde bulunan tüketiciden randevu alarak ziyaret gerçekleştirmektedir. Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun çerçevesinde ürün değişimi yapılmaktadır. Tüketicilerden alınan numuneler konusunda uzman teknik bir heyet tarafından incelenmek üzere üretici firmaya sevk edilmektedir. İnceleme sonrasında tüketicimiz bilgilendirilmektedir. Kampanyalarlar ilgili bildirimlerde de satış yöneticisi telefonla, gerekirse bizzat ziyaret gerçekleştirerek bildirimde bulunan tüketicilerin sorunlarına çözüm bulmaktadır.

Perakendecilerden gelen satış hizmeti konusundaki bildirimler için yine bir satış yöneticisi görevlendirilmektedir. Bu satış yöneticisi kanalıyla bildirimde bulunan müşteriyle irtibata geçilmekte ve ticari kurallar çerçevesinde bildirim çözüme kavuşturulmaktadır. Bu tür bildirimlerde müşteriyle irtibat kurabilmek için iletişim bilgileri istenmektedir.

Öneri, teşekkür, bilgi isteği, eleştiri konulu bildirimler konunun ilgilisiyle paylaşılarak müşterilere yazılı veya sözlü geri bildirimde bulunulmaktadır.

Sütbir İletişim Merkezi